Solsona. El guardonat Pere Rafart oferirà un espectacle gratuït a Solsona

El guardonat il·lusionista solsoní Pere Rafart farà un forat en la seva atapeïda agenda per actuar a casa el primer diumenge de setembre, dia 3, en un espectacle de màgia de prop per a adults. En el marc de la programació prèvia de la Festa Major, la regidoria de Cultura n’ofereix tres funcions gratuïtes a la sala Francesca de Llobera del Consell Comarcal, per a les quals cal recollir invitació.

Una de les particularitats de l’espectacle és la proximitat, per la qual cosa les places estan limitades a 35 persones per sessió. La primera serà a les cinc de la tarda, la segona a dos quarts de set i la tercera i última, a les vuit del vespre. A partir de dilluns vinent, dia 21, se’n poden recollir les invitacions, un màxim de dues per persona, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament.

A Solsona el prestidigitador hi representarà Peresonal, un espectacle d’autor que combina efectes clàssics de l’il·lusionisme i creacions pròpies amb un estil personal, impregnat d’humor. S’hi podran veure números guanyadors dels prestigiosos reconeixements que Rafart ha guanyat aquest any, com el del Premi Ascanio, amb què se l’ha reconegut “Mag de l’any” per part de la Societat Espanyola d’Il·lusionisme, i el primer premi de cartomàgia en el darrer Congrés Màgic Nacional.

1502981853PereRafart1.jpg