Calonge. Sant Antoni de Calonge es prepara per rebre una cinquantena d'artistes a la XXII Fira de Dibuix i Pintura

La Fira de Dibuix i Pintura de Sant Antoni de Calonge està plenament consolidada dins les activitats de l'Estiu Actiu i enguany arriba a la 22a edició. Es celebrarà aquest dimarts, 15 d'agost, coincidint amb la festivitat de la Mare de Déu d'agost, i tindrà lloc al llarg del passeig de Josep Mundet de Sant Antoni. S'hi han inscrit un total de 53 artistes, que exposaran els seus treballs i oferiran demostracions de la seva creativitat.

Així, dibuixants, pintors i il·lustradors estan a punt per mostrar les seves obres en un marc incomparable, al costat del mar. La Fira de Dibuix i Pintura 2017, organitzada per l'àrea de Turisme de l'Ajuntament de Calonge-Sant Antoni, obrirà a les 12 del migdia i s'allargarà fins a les 12 de la mitjanit. Laura Massegú Premsa Ajuntament de Calonge.

1502730351Fira Dibuix i Pintura 2016.JPG