Roses. El govern de Roses aprova el projecte perquè l’estiu vinent el municipi disposi d’un skate park

El govern municipal de Roses ha aprovat el projecte definitiu de l’skate park que es construirà a la zona esportiva del Mas Oliva-La Vinyassa, que serà ampliada. Està previst que les obres comencin a finals d’aquest any, o a inicis del proper, i que pugui estar finalitzat l’estiu vinent. La construcció de l’skate park és una reivindicació que  feien des de fa anys sectors joves de la població i que CiU ho va incloure en el seu programa electoral.

L’skate park  és un projecte redactat pels serveis tècnics de l’àrea municipal d’Urbanisme i es contempla com un recinte obert perquè tothom hi pugui accedir sempre que es vulgui i poder practicar les modalitats que si contemplen. El cost de la construcció del parc esportiu és de 138.219 euros i, a més de l’skate park, si faran pistes poliesportives i una zona verda. La superfície total de què disposarà el nou Parc Esportiu serà de 2.206 m2, 837 m2 dels quals destinats a zona verda, 493 m2 a zona de skate i 876 m2 a zona de pistes.
En el projecte final s’han estimat les al•legacions presentades que feien referència a aspectes tècnics de l’skate park per facilitar-ne el seu us pels practicants. En aquest sentit el recinte disposarà de desnivells, baranes, rampes, escales i tots aquells elements necessaris per a la realització de salts que requereix aquesta disciplina.
La regidora d’Esports i Joventut, Anna Jorquera, s’ha mostrat molt satisfeta de poder tirar endavant aquest projecte que ha recordat “ha estat molt reivindicat per sectors joves del poble i fer-lo va ser un compromís que varem adoptar durant la campanya electoral.”