Sant Feliu de Guíxols. Percussió ganxona necessita voluntaris i voluntàries per la timbalada de l'1 de setembre de 2012

Benvolguts/-des,

Volem convertir la nostra ciutat en la capital de la percussió de la Costa Brava i necessitem la vostra col·laboració. Tal i com ja s’està fent a d’altres províncies de Catalunya i de l’Estat Espanyol, les timbalades suposen un reclam cultural i turístic, convertint la ciutat en sí mateixa en un esclat de color, creativitat i moviment . El nostre objectiu és fer arribar la nostra proposta al major número de grups de percussió de

Catalunya i, si s’escau, també dels voltants. Volem compartir experiències, opinions, contactes entre grups creant un vincle de germanor entre nosaltres. La Timbalada serà el dia 1 de setembre i estarà oberta a tots els grup/estils de percussió.

A continuació us exposem el programa d’actes que hi ha previst:

A les 15.00h – Recepció de tots les colles als Jardins Juli Garreta.

A les 16.30h – Taller de Tècnica d’Instrument a càrrec de Marc Clos

A les 18.00h – Berenar gratuït per a tots els músics

A les 18.30h – Inici de la Cercavila pels carrers de la ciutat:

Jardins Juli Garreta -> Passeig dels Guíxols -> Passeig del Mar -> Rambla Vidal -> Placeta Sant Joan -> Carrer

Hospital -> Carrer Joan Goula -> Plaça del Mercat.

A les 21.00h – Sopar popular (càtering) als Jardins Juli Garreta.

A les 23.00h – Fi de festa amb Disco mòbil

NOTES IMPORTANTS:

-

El preu del sopar serà de 8€ pels músics i 10€ pels acompanyants. Menú: Amanida completa, fideuà de lluç i gambes amb all i oli, gelat, pa, vi aigua i cafè. (els menús es poden reservar fins a una setmana abans).

-

Hi haurà servei de Bar als Jardins Juli Garreta durant tota la Timbalada.

Les tasques que hauran de fer els voluntaris són:

1.-Rebre, acompanyar i informar a les colles que participin. A cada voluntari se li assignarà un grup.

2.-Repartir aigua als músics en els punts d’avituallament durant la cercavila.

3.-Repartir el berenar als components dels grups participants després del taller.

A tots els voluntaris se’ls regalarà una samarreta commemorativa de la Timbalada, una xapa de record i el berenar. El sopar és voluntari, el preu és de 8€ per ells i 10€ pels seus acompanyants. La data màxima per apuntar-se és el divendres 24 d’agost de 2012.

INSCRIPCIONS: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. (assumpte: Voluntaris Timbalada)

Una abraçada i espero la vostra resposta.

Marc Massallé (PERCUSSIÓ GANXONA)