Llagostera. Més de 150 persones passen pels cursos i tallers ocupacionals durant el primer semestre del 2017 a Llagostera

Durant el primer semestre del 2017, l'Àrea de Promoció Econòmica i Pla de Barris de l'Ajuntament de Llagostera ha organitzat un total de 15 cursos i tallers ocupacionals adreçats a persones aturades i/o en recerca de feina o a persones que volen millorar la seva professionalitat.

Tots els cursos estan pensats per a poder afavorir la inserció de persones i millorar-ne les seves competències professionals i habilitats.

'Els cursos ofertats estan relacionats en diferents àmbits laborals per així poder oferir formació a diferents perfils professionals', tal i com ha explicat el regidor de Promoció Local, Ramon Soler.

En aquest sentit s'han ofert cursos relacionats amb el medi ambient i la jardineria, l'hostaleria i el turisme, el comerç, la sanitat, les noves tecnologies i les habilitats personals.

Enguany s'han impartit 15 cursos amb un total de 152 alumnes participants.

Els cursos que han tingut més demanda han estat: Caixer de supermercat, Socorrisme bàsic i primers auxilis, Operacions bàsiques de manteniment en jardineria, Manipulador i aplicador de productes fitosanitaris, cambrer, Barista i Conducció de plataformes elevadores.

Aquest dimarts ha tingut lloc el darrer curs programat dedicat als primers auxilis en nadons i infants a càrrec de la Creu Roja, on s'han tractat continguts essencials sobre els primers auxilis destinats a l'atenció de nadons i nens.

14985747484.jpg
14985747483.jpg