Solsona. Comencen les obres de millora de la carretera de Solsona a Sant Llorenç per Coll de Jou

Els treballs implicaran talls de circulació a partir de dilluns i durant tres setmanes

Amb motiu de les obres de reforçament del ferm, la carretera LV-4241, de Solsona a Sant Llorenç per Coll de Jou, titularitat de la Diputació de Lleida, romandrà totalment tancada al trànsit rodat entre punts quilomètrics 2,580 (una vegada passat el càmping El Solsonès, al terme municipal de Solsona) i 7,500 (ja al terme municipal de Lladurs).
Tal i com ha informat la mateixa Diputació de Lleida, l’itinerari alternatiu serà per la C-26 i la LV-4011 (Cirera) fins a enllaçar amb la LV-4241, a Lladurs. L’ens provincial ha avançat també que es col•locaran cartells informatius a les cruïlles més importants de les vies a utilitzar.