Figueres. Figueres garanteix, amb una nova canonada, el subministrament d’aigua a la ciutat en cas d’averia greu a la xarxa d’abastament

Aquest matí, l’Alcaldessa Marta Felip, acompanyada dels regidors Joaquim Felip i Pere Giró, el gerent de FISERSA, Josep Viñas, i el gerent d’urbanisme, Xavier Ludevid, ha visitat les instal.lacions del nou sistema alternatiu d’abastament d’aigua, projectat pel consistori amb l’objectiu de garantir el subministrament en cas d’averia greu en les canonades que porten l'aigua del Pantà de Boadella a la planta potabilitzadora de la ciutat situada a la pujada del Castell.

Durant la visita, s’ha fet un recorregut pels punts més emblemàtics d’aquesta instal.lació, des del punt de captació a la esclosa de Pont de Molins fins a l’estació de bombament d’aigües situada a la carretera Nacional II, al nord del terme municipal.
L’obra té un cost de 300.000 euros, finançats íntegrament per l’Ajuntament, i es convertirà en una alternativa de seguretat que garantirà l’abastament d'aigua potable a la ciutat de Figueres en cas d’avaria greu.