Palamós. L’Ajuntament de Palamós realitza l’asfaltatge de la plaça de la Catifa i de l’aparcament de l’Arbreda

Aquestes tasques, que es duran a terme avui dimecres i demà dijous, inclouen el fressat de les zones malmeses i l’asfaltat definitiu de 1.200m2 d’espais públics. En el cas de la plaça de la Catifa aquest projecte també inclou el carrer del Moll que hi dóna accés, mentre que a l’aparcament de l’Arbreda l’àmbit afectat és el de l’espai més proper a la sortida d’aquest equipament en direcció al carrer de Cervantes, en total uns 630 m2. Les feines d’arranjament d’aquests sectors són a càrrec d’una empresa especialitzada i tenen un cost d’uns 14.800 euros.

L’Àrea d’Urbanisme i Brigada de l’Ajuntament de Palamós duu a terme avui dimecres i demà dijous (5 i 6 de juny) i durant tot el dia, l’execució del projecte d’asfaltatge de la plaça de la Catifa i d’un sector de l’aparcament de l’Arbreda, en total uns 1.200 m2 d’espais públics.

Aquestes tasques de millora permetran l’asfaltatge de nou d’aquests espais, els quals presentaven darrerament un cert deteriorament. El projecte d’arranjament es basa en el fressat de les zones malmeses i la seva posterior neteja, el tractament amb reg asfàltic, i finalment l’aplicació del nou asfaltat.

En el cas de la plaça de la Catifa aquest projecte també inclou el carrer del Moll que hi dóna accés des de la zona del port, mentre que a l’aparcament de l’Arbreda l’àmbit afectat amb les obres de nou asfaltat és el de l’espai més proper a la sortida d’aquest equipament i en direcció al carrer de Cervantes, en total uns 630 m2.

Durant el procés d’asfaltatge de l’aparcament l’Ajuntament de Palamós habilitarà en aquest àmbit un espai per a poder donar sortida i en direcció al carrer de Cervantes dels vehicles estacionats al pàrquing, que també ho podran fer pel carrer de la Prosperitat.

Les feines d’arranjament de la plaça de la Catifa, el carrer del Moll i d’un sector de l’aparcament de l’Arbreda, són a càrrec d’una empresa especialitzada i el seu cost és d’uns 14.800 euros.

Amb la realització de projectes com aquest, l’Ajuntament de Palamós segueix consolidant el programa de millores als barris del municipi, mitjançant el qual es permet, i de manera progressiva, adequar vials, carrers i places de la vila.

Imatge: aquest matí, durant l’inici dels treballs d’asfaltatge a la plaça de la Catifa. (Ajuntament de Palamós)