Tossa de Mar. Tossa és escenari d’un documental sobre la història i arribada del tomàquet

El rodatge durarà tres dies i s’utilitza una rèplica de la caravel•la “Nao Victoria” del segle XVI, el primer vaixell que va concloure la primera volta al món

La població de Tossa és escenari aquests dies del rodatge d’un documental sobre la història i arribada del tomàquet. Aquest documental, que és una producció austríaco-alemana-xinesa de MR Film-Gruppe i FineSets, s’anomena “Tempting Beauty – The Tomato’s Journey”.
Entre els diferents espais de Tossa, s’està rodant en el Museu Municipal, a la Vila Vella o a la platja de Tossa. Com a fet destacat, cal dir que, durant el rodatge, s’està utilitzant una rèplica de la caravel•la “Nao Victoria” del segle XVI, el primer vaixell que va concloure la primera volta al món.