Platja d'Aro. 1a fira de proveïdors nàutics el cap de setmana 8 i 9 de juny al Club Nàutic Port d’Aro amb la presència de 18 expositors

Primera edició de la Fira de Proveïdors Nàutics el proper cap de setmana 8 i 9 de juny al Club Nàutic Port d’Aro (10-20 h). Hi participen 18 expositors per mostrar i oferir els seus serveis per facilitar la contractació directe entre les empreses presents a la fira i el consumidor final. La mostra és la primera que se celebra en el seu àmbit i es diferencia de la resta de fires del món nàutic, en el fet de centrar l’oferta en serveis de proveïdors i no en la venda d’embarcacions. L’Oficina de Turisme de Platja d’Aro també hi és present amb un estand propi.

La inauguració oficial de la fira serà el dissabte 8 de juny a les 11 h. L’accés a la mostra és lliure i obert a tothom, i té voluntat de continuïtat els propers anys. Alguns dels sectors representats són: mecànica, fusteria, tapisseria, subministraments, electrònica, tèxtil, neteja, assegurances, aspiracions de combustibles, serveis de submarinisme, escoles nàutiques, reparacions de fibra de vidre, tendals, auxili i salvament marítim, equipaments esportius o serveis de windsurf. La fira és una iniciativa d’Excellence Black White amb la col•laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, el Club Nàutic Port d’Aro, i Fòrum Marítim Català.