Solsona. Solsona presenta dissabte el Pla Director de Promoció Econòmica

Hi participarà amb una xerrada l’emprenedor en sèrie Xavier Verdaguer

L’Ajuntament de Solsona presenta públicament aquest dissabte a les 7 de la tarda a la sala polivalent Solsona Co, el Pla Director de Promoció Econòmica de la ciutat. El pla d’acció inclou 46 accions que han de guiar les polítiques econòmiques solsonines els propers 10 anys, potenciant els punts forts i anticipant-se a les problemàtiques derivades dels punts febles. Els temes en els quals s’emmarca el pla d’acció són empresa i emprenedoria, marca o estratègia Solsona, nous productes turístics, producte local, artesania i comerç, joves i món laboral i medi ambient i empresa.
Solsona Co és un projecte de la regidoria de Promoció Econòmica amb el suport del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu i la col•laboració d’institucions i entitats locals, que ha comptat amb el treball tècnic de la Fundació CEDRICAT.
El seguiment del pla d’acció anirà a càrrec del comitè executiu, format per empresaris del territori i per representants  del sector públic, i que es reuneix mensualment. Alhora, els membres del comitè executiu treballen en xarxa amb altres actors implicats en cada projecte.
Les persones que estiguin interessades en participar a la presentació de dissabte cal que confirmin l’assistència a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Xerrada de Xavier Verdaguer
Emmarcada en l’acte d’aquest dissabte hi haurà una xerrada de Xavier Verdaguer, emprenedor català que en els darrers quinze anys ha creat diverses empreses d’innovació tecnològica i que actualment viu i treballa al Silicon Valley (Califòrnia). Verdaguer parlarà de la seva experiència i de la seva manera d’entendre la creativitat i l’emprenedoria, i de conceptes com la passió, les oportunitats, el fet d’assumir riscos sense por al fracàs i el treball en equip. Aquesta setmana ha participat com a ponent a la fira de l’emprenedoria Biz Barcelona.