Figueres. Pere Macias presenta, a Figueres, el seu darrer llibre 'La Gran Bacanal'

El portaveu de CiU a la comissió de Foment repassa en el volum, la despesa incontrolada en infraestructures que no han servit per a res.
El portaveu adjunt de Convergència i Unió al Congrés dels Diputats, Pere Macias, presenta el proper dilluns dia 10 de juny a l’Auditori del Cercle Sport de Figueres, el llibre “La Gran Bacanal” que signa conjuntament amb la periodista Gemma Aguilera i, a través del qual, han volgut fer un repàs a totes les obres faraòniques que, en els darrers deu anys, s’han dut a terme a l’Estat Espanyol, responent a interessos partidistes i no a racionals i d’ús social.
Durant la presentació, Macias estarà acompanyat per Manel Toro, representant l’Associació Cercle Euram de l’Empordà qui organitza l’acte i l’alcaldessa de Figueres, Marta Felip.