Palamós. Palamós obre l’oportunitat a poder participar com a voluntari en la organització de la Copa del Món de Triatló 2013

Totes les persones, a partir dels 16 anys, que vulguin formar part del voluntariat de la prova ja poden formalitzar les seves inscripcions. Les tasques que podran realitzar van des de l’atenció dels triatletes al punt d’informació i registre, passant pels punts de control i seguretat establerts en els recorreguts urbans, en l’àmbit tecnològic amb el registre i enviament de dades, o bé el suport en tasques d’atenció mèdica o de fisioteràpia als esportistes participants.La Copa del Món de Triatló a Palamós tindrà lloc els dies 13 i 14 de juliol i comptarà amb la presència de reconeguts triatletes d’arreu del món. Es preveu que unes 2.500 persones es moguin al voltant d’aquesta activitat esportiva que serà  transmesa per televisió a 55 països d’arreu del món.

Els propers dies 13 i 14 de juliol, Palamós acollirà la Copa del Món de Triatló que comptarà amb la presència de reconeguts triatletes d’arreu del món i que té el suport de les federacions internacionals, espanyola i catalana de Triatló.

Aquesta és una competició internacional de primer nivell que per a Palamós i la Costa Brava en general, esdevé una oportunitat única, projectant arreu el territori, paisatge i cultura. L’èxit de la prova està garantit perquè una vegada més el municipi, com ja fa amb proves del prestigi de la Christmas Race o el Mundial de Futbol Base, s’abocarà a l’acollida dels esportistes i a la participació directa en el seu bon desenvolupament.

L’oportunitat de poder participar com a voluntari

En aquest sentit l’organització de la Copa del Món de Triatló obre ara l’oportunitat a poder participar com a voluntari, integrant-se en les diverses àrees en les que s’estructurarà l’organització d’aquesta destacada prova esportiva. El voluntariat participant tindrà l’oportunitat única de viure aquesta destacada prova mundial coneixent des de dins aquest gran esdeveniment esportiu internacional, i estan en contacte amb atletes de tot el món.

Les tasques que podran realitzar van des de l’atenció dels triatletes al punt d’informació i registre, passant pels punts de control establerts en els diversos recorreguts, l’àmbit tecnològic amb el registre i enviament de dades, o bé el suport en tasques d’atenció mèdica o de fisioteràpia als esportistes participants.

Inscripcions al voluntariat de la Triatló

Per a poder inscriure’s només cal tenir més de 16 anys (per a persones de 16 i 17 anys caldrà l’autorització del pare/mare o tutor) i omplir amb les dades personals una butlleta que es pot descarregar per internet a l’adreça www.palamos.cat/triatlo o bé recollint-la en els punts d’informació de la Triatló establerts al Pavelló Municipal d’Esports (plaça de Vila-romà, 1); l’Oficina de Turisme (passeig del Mar), o bé al Punt Jove (carrer de Santa Marta, 6).

Aquests punts també són els designats per a recollir les butlletes degudament omplertes, en un procés d’inscripcions al voluntariat de la Triatló que tindrà com a data límit el dia 5 de juliol.

A tot el voluntariat participant l’organització de la Triatló els oferirà la formació necessària per a realitzar les tasques encomanades durant aquesta prova esportiva, se’ls dotarà amb l’equipament de voluntari/a, i se’ls oferirà els àpats, menjar i beguda, en els períodes que estiguin col·laborant amb la Triatló.

Per a consultes o per a sol·licitar més informació, l’organització posa a disposició de tothom la pàgina web www.palamos.cat/triatlo; el correu Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i el telèfon 972 600 550.

La Copa del Món de Triatló a Palamós

La Copa del Món de Triatló a Palamós tindrà lloc els dies 13 i 14 de juliol i comptarà amb la presència de reconeguts triatletes d’arreu del món. Es preveu que unes 2.500 persones es moguin al voltant d’aquesta activitat esportiva que serà  transmesa per televisió a 55 països d’arreu del món.

Palamós al mes de juliol i posteriorment al setembre a la ciutat d’Alacant seran les dues úniques seus d’aquesta competició a l’Estat, en un calendari de deu proves que tenen lloc a quatre continents i en vuit països: Austràlia, Japó, Mèxic (2), Canadà, Espanya (2), Hongria, Corea del Sur i Colòmbia.