Banyoles. 515 participants a la III Marató de Donació de Sang a Banyoles i el Pla de l’Estany

Cinc-centes quinze persones es van acostar al Club Natació Banyoles per donar sang durant la Marató celebrada aquest dissabte 1 de juny de 2013, de 10 del matí a 9 del vespre, a Banyoles.

D’aquestes 515 donacions, 465 es van fer efectives i la resta, 50 en total, varen ser oferiments de persones que en aquell moment no varen poder donar sang. Cal ressaltar les 81 persones que no havien donat mai sang i es van iniciar en la donació en aquesta Marató a Banyoles. Aquesta campanya ha fet augmentar els baixos índex de sang existents al Banc de Sang i Teixits.
El Banc de Sang i Teixits, l’Ajuntament de Banyoles, la resta d’ajuntaments del Pla de l’Estany, el Consell Comarcal del Pla de l’Estany i l’Associació de Donants de Sang de Girona, agraeixen a tots els participants i col·laboradors la seva implicació durant la jornada.