Llagostera. Llagostera inicia una campanya mediambiental dedicada a l'estalvi d'aigua i energia

Es repartiran kits d’estalvi (una bombeta de baix consum i dos estalviadors d’aigua)

L’Ajuntament de Llagostera, des de l’Àrea de Medi Ambient, ha preparat una nova campanya mediambiental amb la voluntat  de promoure l’estalvi d’aigua i energia a les llars del municipi. La campanya està vinculada tant a les accions ambientals previstes en el Pla de Barris com a les accions de foment de l’eficiència energètica del Pla d’acció per a l’energia sostenible (PAES).
Sota el lema “Estalviem aigua i energia” la campanya focalitza els seus esforços en la conscienciació i va encaminada a aconseguir els objectius del Pacte d’Alcaldes i Alcaldesses per l’eficiència energètica i la lluita contra el canvi climàtic.
Així, amb el recolzament de les anteriors iniciatives, la campanya té l’objectiu de fomentar l’estalvi d’aigua i energia a les llars des d’un punt de vista ambiental i econòmic, i vol servir de tret de partida de les accions d’educació i conscienciació sobre l’eficiència energètica i el canvi climàtic del PAES.
La campanya coincideix amb el tempsamb la Setmana europea de l’energia sostenible a la que l’Ajuntament de Llagostera també s’hi ha adherit.
El dimecres 19 de juny a les 20h al Local social de la Caixa hi ha prevista una xerrada-taller sobre l’estalvi a la llar on es vol explicar d’una forma molt pràctica com estalviar aigua i energia a casa a través d’un canvi d’hàbits i amb l’estudi de les factures mensuals.
També al Local social de La Caixa s’instal•larà una exposició sobre el canvi climàtic que es podrà visitar els dissabtes dies 15, 22 i 29 de juny de 11 a 14h i de 17 a 20h.
Durant la campanya es repartiran kits d’estalvi (una bombeta de baix consum i dos estalviadors d’aigua) que es distribuiran als assistents a la xerrada, els dies que obre l’exposició i al punt informatiu que s’instal•larà al mercat setmanal el dijous 27 de juny, de 9 a 13h.

Sobre Setmana europea de l’energia sostenible (http://www.eusew.eu/)