Platja d'Aro. La festa major de Platja d'Aro s'apropa a les noves tecnologies i proposa un concurs de fotografia per Instagram i un de micro-relats per Twitter

Es poden enviar les propostes del 10 al 15 d’agost per aconseguir un iPad2 i un iPod Touch

Dels 30 actes que organitza l’Ajuntament per la Festa Major 2012 de Platja d’Aro sota el lema Per a tots els gustos que es celebra del 10 al 15 d’agost, hi ha com a principal novetat la convocatòria de la primera edició dels concursos de fotografia per Instagram i de microrelats per Twitter. Amb la possibilitat de guanyar uniPad2 16 GB Wi-Fi+3G iiPod Touch 8 GB respectivament, aquestes activitats converteixen la celebració també en una festa digital 2.0. La Festa Major 2012, amb l’esperit d’oferir un ampli conjunt d’activitats per fer-la atractiva per a tots els públics i per a totes les edats, proposa una gran varietat d’actes organitzats per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la col·laboració de diverses entitats, amb la música, l’esport i la cultura com a protagonistes.

Ambdues convocatòries estan obertes a majors de 18 anys que poden presentar propostes durant els sis dies de la Festa Major, del 10 al 15 d’agost, amb un únic perfil d’usuari. El de fotografia per Instagram té com a tema Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró en qualsevol de les seves vessants amb un màxim de 3 imatges per persona, i per optar a guanyar el primer i únic premi, un iPad2 16 GB Wi-Fi+3G, cal publicar-les al hastag #fmpda2012. El veredicte es farà públic als canals de twitter i facebook de l’Ajuntament i a les webs municipals; i també amb un missatge directe a la fotografia del guanyador/a.

El Concurs microliterari per Twitter admet 3 propostes per persona, en català o castellà, en tema i modalitat lliure (relat, poesia, aforismes, etc) i un màxim de 140 caràcters (hastag #micropda2012 inclòs) per així optar a aconseguir el primer i únic premi, un iPod Touch 8 GB. El veredicte es farà públic als canals de twitter i facebook de l’Ajuntament i a les webs municipals; i també amb un missatge directe al compte de Twitter del guanyador/a. Les imatges i els textos participants dels dos concursos seran publicats al web del concurs i a les pàgines de facebook i twitter de l’ajuntament.

La Festa Major proposa un ampli ventall d’activitats musicals amb La Banda del Drac (10 agost) i Miquel del Roig (11 agost), Ex-Miembros (12 agost), Els Montgrins; Joan Colomo i No More Lies (13 agost), el concert del 2n Concurs Aromúsica per a grups novells (14 agost), la cloenda amb Toni Cayena and the Low Cost Band, Bipolar i Litus3 (15 agost). Entre les activitats esportives destaquen una competició d’scooters (12 d’agost), i el torneig de bàsquet 3x3 i torneig de triples (13 d’agost). Per a tota la família es pot gaudir de l’actuació de País de Cotó (11 d’agost), la 12a Trobada Vaporista al Parc de l’Estació de Castell d’Aro, un taller naturalista, i de cinema a la fresca (diumenge 12 d’agost), l’espectacle de Jordi Tonnietti (14 d’agost), i un taller de modelat i animació amb plastilina (15 d’agost). La Biblioteca Mercè Rodoreda també pren protagonisme amb una programació especial anomenada Bibliofesta, que trasllada part de la programació a la Plaça Major de Platja d’Aro i als seus entorns.

Programa de la festa major

Bases dels concursos