Llagostera. Finalitzen les obres de construcció dels nous ponts a la riera Banyaloca i la riera la Resclosa de Llagostera

Aquesta setmana han finalitzat les obres de reconstrucció dels ponts sobre la riera Banyaloca i la riera la Resclosa de Llagostera.

El projecte ha consistit en la construcció de dues estructures de formigó tipus calaix amb unes dimensions interiors per el pas de l’aigua fluvial de 5,50 m amplada x 2.80 m d’alçada (riera Banyaloca) , i l’altre de 7.50 m d’amplada x 2,80 m d’alçada (riera Resclosa).
El termini d’excussió de les obres (2 mesos) s’ha allargat més del previst per problemes derivats de la meteorologia i també motivats pel retard en el lliurament de les estructures de formigó per part del proveïdor. Durant els treballs ha quedat tallat el camí del veïnat de Panedes entre Can Pijoan i Can Gironès.
El promotor de les obres ha estat el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya.
El pressupost total de l’obra és de 132.064,31 € del quals 45.000 € els ha aportat l’Ajuntament de Llagostera.

Imatges: L'alcalde de Llagostera Fermí Santamaria, el regidor de Medi Ambient Xavier Vilella i els tècnics municipals fent una visita als ponts aquest dijous al matí. (Ajuntament de Llagostera)