Salt. Presentació de la campanya: '30 anys d’aquell Tres de Març, a Salt'

L’Ajuntament i la Federació de Comerciants de Salt han presentat aquest matí, en una   carpa a la Plaça Lluís Companys de Salt, la campanya “30 anys d’aquell Tres de Març a Salt”, en els sucres dels bars de la vila.

Aquest campanya te la voluntat de commemorar l’aniversari del Tres de Març mitjançant una acció que, alhora que promocioni la vila,  i potenciï la seva singularitat a través de la pròpia història.
L’Ajuntament de Salt i la Federació de Comerciants s’han unit en el recolzament d’aquesta campanya, nascuda de la iniciativa d’un grup de restauradors, per la seva voluntat de ser oberta i inclusiva a tots els establiments de restauració del municipi que desitgin afegir-se a la iniciativa.
La Federació de Comerciants assumeix la coordinació d’aquesta acció de promoció per tal de fer-la arribar a tots els establiments de restauració del municipi que s’hi vulguin adherir.