Llagostera. Monuments megalítics de Llagostera

Emmarcat dins dels actes del Maig Megalític, Llagostera ha celebrat aquest cap de setmana la xerrada 'Monuments megalítics de Llagostera'. La xerrada ha tingut lloc al centre d'Interpretació Can Caciques a càrrec de Xevi Niell, arqueòleg expert en el megalitisme.

Els conjunts megalítics de les Gavarres, l'Albera Cap de Creus i l'Ardenya-Cadiretes formen part des de l'any 2015 de les Rutes Megalítiques Europees, itinerari cultural del Consell d'Europa.

El Consell Comarcal de l'Alt Empordà i els Consorcis de Gavarres i d'Ardenya-Cadiretes són els ens coordinadorsd'aquest projecte, amb el suport dels ajuntaments i entitats col·laboradores. També formen part del grup de treball la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat de Girona. Es compte també amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona.

149544948320052017-_DSC7441.jpg