Cassà de la Selva. La Societat de Caçadors de Cassà omple un contenidor amb residus abocats als boscos de les Gavarres

Aquest any, per primera vegada, expliquen que els ha costat més omplir el contenidor de residus perquè n'hi havia menys. Principalment s'han trobat residus d'obra com runes o vidres, ampolles i plàstics.

La Societat de Caçadors de Cassà va omplir ahir un contenidor amb residus abocats als boscos de les Gavarres. Principalment eren residus d'obra com runes o vidres però també hi havia moltes ampolles i plàstics.

Ja fa més de 10 anys que els caçadors cassanencs organitzen aquesta jornada durant tot un diumenge al matí i aquest any han constatat que els ha costat més omplir el contenidor de residus perquè n'han trobat menys. Això és gràcies a una major conscienciació ciutadana i a la tasca constant de recollida d'abocaments que fa l'Ajuntament de Cassà cada cop que un ciutadà dóna l'alerta.

És la primera vegada que la convocatòria de la recollida de residus organitzada per la Societat de Caçadors de Cassà s'ha obert a tota la població a través de la col·laboració del consistori.

L'Ajuntament agraeix la participació desinteressada de la Societat de Caçadors a l'hora de dur a terme accions com aquestes per millorar l'entorn del municipi.

1494859852Un moment de la recollida de residus.jpg