Blanes. La 2a Color Blanes X Runners del 9 de juliol tindrà un recorregut més curt i acabarà a la platja amb una festa

És la cursa corporativa de la marca 'Blanes X Runners' i és per a tot tipus de públic, que farà el recorregut a ritme de música en un circuit de 3 km. Les inscripcions comencen el 15 de maig

Des de fa tres anys, d'ençà que es va crear la nova marca Blanes X Runners, la ciutat on comença la Costa Brava ha experimentat un augment de les ganes de participar en aquest tipus d'esdeveniments. Fruit d'aquesta fal·lera, així com que no hi havia una prova corporativa que identifiqués la marca, l'any passat es va fer la primera edició de la Color Blanes X Runners.

En base a aquesta experiència inicial, s'han introduït nombroses novetats per millorar un esdeveniment lúdic que barreja més que mai la festa i l'esport a l'hora, per a públic de totes les edats. D'aquesta manera, la II Color Blanes X Runners 2017 que enguany tindrà lloc el diumenge 9 de juliol a les 7 de la tarda, tindrà un recorregut més curt; 3 km enlloc dels 5 km que va tenir l'any passat, amb l'objectiu de propiciar que gent de totes les condicions físiques s'animi a participar-hi.

La marxa popular farà un circuit urbà que sortirà igual que l'any passat des del Passeig de Mar. L'incentiu d'aquesta segona edició és que finalitzarà a la platja del centre amb una festa animada per un DJ i altres al·licients. És clar que, el principal atractiu serà que tothom qui vulgui tindrà el mar al costat per refrescar-se.

Inscripcions de la 'Color Blanes X Runners' a partir de l'1 de juny

El topall màxim de participants que s'ha fixat l'Ajuntament de Blanes per aquesta segona edició de la Color Blanes X Runners continua sent de 1.500 persones, el mateix nombre que finalment va participar-hi el 2016. Per això, en previsió que tothom qui tingui ganes de participar-hi no es quedi amb les ganes, les inscripcions es podran començar a fer on line a partir del proper dilluns 15 de maig en el següent enllaç: www.blanes.cat/blanesxrunners.

Es faran al preu de 6 € fins el 7 de juliol a les 12 h, quan es tancarà la inscripció si és que no s'ha hagut de fer abans perquè ja s'ha arribat al topall. En cas que encara quedessin places per cobrir, el mateix dia de l'activitat, el diumenge 9 de juliol, també es podran adquirir els dorsals personalment, però en aquest cas al preu de 8 €.

Els menors de 12 anys que vulguin participar hauran d'anar acompanyats el dia de l'esdeveniment per un familiar o adult responsable, el qual també haurà d'estar correctament inscrit a la prova. Es recomana anar vestit de color blanc per lluir encara més i millor els colors, i val a dir que la pols que s'utilitza està composta de midó de blat de moro (99%), colorants sense productes químics (0'5%) i perfum (0'5%), perquè ho tingui en compte alguna persona que sigui al·lèrgia a aquests components. El preu d'inscripció inclou el dorsal i el kit del participant, amb unes ulleres per protegir els ulls de la pols, consumició per a la festa final, així com altres ingredients que són sorpresa.

La Cursa Corporativa de la marca Blanes X Runners

La colors està organitzada per l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament de Blanes amb la complicitat dels impulsors de la marxa Blanes X Runners: Grup Fondistes, Centre Excursionista i Club Triatló. El consistori blanenc i les tres entitats esportives de disciplines relacionades amb l'atletisme, el triatló, les caminades i el senderisme van sumar esforços l'any 2015 per promocionar la vila i atraure-hi els amants d'aquestes modalitats.

El calendari de la marca Blanes X Runners comprèn competicions i activitats programades al llarg de tot l'any, que inclouen des de curses amb recorreguts prou variats (10, 18 i 22 km) fins a caminades populars i escalades, passant per trails i aquatlós. Fins i tot hi ha una travessia nedant al port que en l'edició del 2017 complirà un aniversari prou assenyalat: la 75a edició.

La prova més participativa continua sent la Caminada Popular de la Nit de Sant Bonós, que se celebra a finals d'agost coincidint amb la Festa Major Petita. Si durant tres edicions consecutives havia superat els 5.000 participants, enguany s'havia decidit augmentar el topall màxim d'inscripcions en les 5.500, una xifra novament assolida i superada.

1494503208Color Blanes X Runners 1.jpg
1494503208Color Blanes X Runners 12.jpg