Cassà de la Selva. L'arquitecta cassanenca M. Clara Riera és la protagonista del 13è cicle Joviart

Sota el títol 'Espais creats, processos arquitectònics', l'exposició recull la influència del disseny i l'arquitectura a la nostra vida.
El cicle Joviart és una plataforma de difusió de joves talents que pretén apropar l'art a la població.

Demà divendres 12 de maig a les 20 h s'inaugura a la Sala la Coma de Cassà la 13a edició del cicle d'exposicions Joviart, una plataforma de difusió de joves talents que pretén apropar l'art a la població. Sota el títol 'Espais creats, processos arquitectònics', l'exposició mostrarà l'obra de l'arquitecta cassanenca M.Clara Riera Escalona i recollirà la influència directa de l'arquitectura i el disseny sobre els nostres sentiments i comportaments.

M.Clara Riera lidera el despatx CREArquitectura i considera que el moment que estem vivint 'obliga a la professió a reinventar-se, obrir els ulls i estar molt atents al que reclama una societat'. Per això a l'exposició mostra com afecten al nostre dia a dia les dimensions de qualsevol carrer, el color de la paret del forn de pa, la distribució dels jocs infantils del parc o la col·locació de la taula del menjador respecte la porta.
L'exposició romandrà oberta del 12 al 28 de maig i es podrà visitar els dissabte i diumenges d'11 a 14 h. El divendres 26 de maig a les 20 h s'oferirà al mateix espai una conferència sota el títol 'En parlem'' a càrrec de l'artista.
El cicle Joviart és organitzat per Cassà Jove i l'Escola d'Art Josep Lloveras.

1494503205Exposicio Espais Creats_ processos arquitectonics.jpg