Girona. La Biblioteca Ernest Lluch ofereix un espai d’estudi en horari nocturn per preparar la selectivitat

· Des del 27 de maig fins al 12 de juny, aquest espai estarà obert des de les vuit del vespre fins a les dotze de la nit, de dilluns a divendres

· També s’oferirà aquest servei per primer cop del 28 d’agost al 4 de setembre, coincidint amb la convocatòria de selectivitat del setembre

La Biblioteca Ernest Lluch ofereix, per segon any consecutiu, un espai d’estudi en horari nocturn destinat especialment als estudiants de batxillerat que es presenten a la selectivitat. Des del 27 de maig fins al 12 de juny, aquest espai estarà obert des de les vuit del vespre fins a les dotze de la nit, de dilluns a divendres. Amb aquesta iniciativa es vol oferir un servei que ha estat demanat per instituts i per aquells estudiants que troben en la biblioteca un espai adequat per a l’estudi i que ja l’any passat va tenir molt bona rebuda entre les persones estudiants. La biblioteca també té previst oferir aquest mateix servei per primer cop del 28 d’agost al 4 de setembre, coincidint amb la convocatòria de selectivitat de setembre. L’any passat el servei es va oferir del 28 de maig al 14 de juny i hi van participar prop de 200 estudiants.
La zona que es dedicarà a aquest servei serà el primer pis de la biblioteca, que disposa d’una capacitat per a unes cinquanta persones i que està equipat amb servei Wi-Fi. Es podrà consultar a la sala el fons de la biblioteca, però no es podrà realitzar préstec.
A més d’aquest servei específic cal recordar que les biblioteques municipals disposen de sales d’estudi per a l’estudi i la realització de treballs en grup en horari d’obertura de la biblioteca. En especial, cal destacar la sala d’estudi de la Biblioteca Salvador Allende, que té una capacitat per a unes trenta persones i que durant tot el curs és un dels espais més valorats i utilitzats de l’equipament.