Lloret de Mar. La Biblioteca Municipal de Lloret obrirà les sales d’estudi en horari nocturn

Serà del 29 de maig al 16 de juny de dilluns a divendres en un horari de 21 h a 2 h

L’Ajuntament de Lloret de Mar torna a obrir les sales d’estudi de la Biblioteca Municipal amb l’objectiu de facilitar un lloc d’estudi a tots els estudiants que es troben aquests dies en període d’exàmens.

La Biblioteca Municipal tancarà en horari normal a les 20.30 h per habilitar l’espai i tornar a obrir les dues sales d’estudi ubicades a la primera planta en un horari de 21 h a 2 h de la matinada. Durant aquest horari nocturn el servei de Wifi estarà connectat.

L’accés en l’horari nocturn serà lliure i estarà disponible del 29 de maig al 16 de juny.

Jordi Sais, regidor de la Biblioteca explica que “el gener passat va ser la primera vegada que vàrem endegar aquesta iniciativa com a prova pilot; la bona resposta ha fet que la tornem a repetir i ampliem les setmanes d’obertura per cobrir també els exàmens de selectivitat i que els alumnes que s’han de presentar a aquesta prova també tinguin aquest servei disponible”

Fitxer adjunt: 1493224746NDP_HorariNocturnBibliotecaMaig.pdf