Solsona. Comerciants i tècnics de Solsona i Cardona participen en una jornada d'intercanvi a la Selva

La delegació del territori coneixerà les experiències compartides de dinamització comercial entre municipis

Dimarts vinent una quinzena de comerciants i tècnics de les UBIC de Solsona i Cardona i de l’Agència de Desenvolupament Local tenen una jornada de treball a la comarca de la Selva per conèixer les experiències de dinamització comercial que s’hi duen a terme entre diferents municipis. Per això visitaran la seu de la Federació de Comerç de la Selva, situada a Santa Coloma de Farners, entre d’altres.

Aquest ens que aglutina els col·lectius de comerciants de diferents poblacions de la mateixa comarca presentarà el seu Pla de dinamització comercial, estratègies de dinamització i col·laboració entre municipis, campanyes estrella, així com la relació dels ajuntaments amb les associacions de comerciants territorials.

Igualment, l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i ambdues UBIC també exposaran els seus serveis i el seu model de coordinació. El programa, a més, inclou una visita a l’eix comercial i a algunes botigues emblemàtiques de Santa Coloma de Farners i al Museu Trias de les Galetes. És una iniciativa oberta a comerciants associats, ja que s’hi tracten estratègies desenvolupades col·lectivament.

Explicant el model publicoprivat a la Seu d’Urgell

En la mateixa línia d’accions d’intercanvi de coneixements, a primers d’abril, representants de l’Agència i de les UBIC de Cardona i Solsona van oferir una xerrada a la Seu d’Urgell. Davant de comerciants i empresaris convocats per l’Ajuntament d’aquest municipi i el Consorci Alt Urgell XXI, van parlar del model de col·laboració publicoprivada que s’està desplegant al Solsonès i la vila ducal i els serveis que ofereixen. Després d’una intensa sessió de preguntes i respostes, el públic es va mostrar interessat a conèixer in situ el projecte de Solsona i Cardona.

1493206718VisitaSeu_abril17.JPG
1493206718VisitaSeu_abril17_1.JPG