Altafulla. El període de preinscripcions a les llars d'infants municipals d'Altafulla s'obrirà del 2 al 12 de maig

Quant a l’Escola Municipal de Música, el període de presentació de sol·licituds serà del 15 al 19 de maig

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Xavier Rofas, obrirà el termini de preinscripcions a les llars d’infants municipals Francesc Blanch i Hort de Pau per al curs 2017-2018 del 2 al 12 de maig. Les persones interessades cal que es dirigeixin a l’Ajuntament d’Altafulla, en horari de dilluns a divendres, de 9h a 14h; i els dimarts i dijous, de 17h a 19h. El període de matriculacions serà del 12 al 16 de juny. Per al curs vinent, la llar d’infants municipal Francesc Blanch ofereix vuit places de nadons; vuit places de P1, i vuit places de P2; mentre que l’escola bressol municipal Hort de Pau ofereix vuit places de nadons; 18 de P1, i 24 de P2.

Pel que fa a l’Escola Municipal de Música d’Altafulla, el període de presentació de sol·licituds per al curs vinent serà del 15 al 19 de maig, mentre que el de matriculació s’obrirà del 20 al 23 de juny. Al web de l’Ajuntament d’Altafulla podeu consultar a l’apartat d’Educació, la documentació a presentar, el barem i calendari de les matriculacions d’ambdós serveis públics educatius.