Calonge. Expohàbitat de Calonge - Sant Antoni preveu superar els 6.000 visitants

La fira, amb 2.000 m2 d’exposició, preveu superar els 6.000 visitants que va tenir en la seva última edició l’any 2008

Entre les activitats destacades hi ha una conferència de Kaajal Mansukhani, responsable de Comunicació de Spain-Holiday.com, plataforma de lloguer vacacional amb més de 15 anys d'activitat que ofereix més de 9.000 vivendes turístiques només a l’Estat espanyol

Un total de 40 empreses vinculades al sector de la vivenda i els serveis vinculats exposaran els seus productes a la nova edició d’Expohàbitat, que tindrà lloc al Palau Firal de Sant Antoni de Calonge del 29 d’abril a l’1 de maig. Aprofitant aquest cap de setmana llarg, des de l’organització es preveu una afluència de públic superior a la que es va registrar durant l’última edició d’aquesta fira, que va ser el 2008. Aquell any unes 6.000 persones van visitar Expohàbitat. Enguany els visitants de la fira trobaran 40 empreses que ofereixen serveis i productes relacionats amb la llar, i que van des de serveis de lloguer i gestió immobiliària, jardineria, reformes, piscines, mobiliari i decoració, entre d’altres.

Durant els dies 29, 30 d’abril i 1 de maig a Expohàbitat, a banda de les empreses expositores, tindran lloc diverses xerrades i tallers, com ara el de Jardineria i tècnica Kokedamas, el taller Feng Shui harmonització de l´espai, o la xerrada sobre Cuina Tupperwear. Entre les activitats programades destaca la conferència Herramientas online y offline para optimizar una vivienda turística, a càrrec de Kaajal Mansukhani, responsable de Comunicació de Spain-Holiday.com, plataforma de lloguer de vacances amb més de 15 anys d'activitat, que ofereix més de 9.000 vivendes turístiques només a l’Estat espanyol. Durant aquesta ponència  es destacaran i s'explicaran les principals tècniques per millorar la rendibilitat d'una vivenda turística utilitzant les eines de marketing, analitzant dades y optimitzant l'anunci que es publica en una plataforma de lloguer de vacances.

L’edició d’aquest 2017 es presenta totalment renovada, amb l’objectiu d’enfortir l’aspecte mediambiental, la construcció sostenible, l’arquitectura bioclimàtica, les energies renovables i les noves tecnologies, i així posicionar Expohàbitat com una fira de referència del sector de l’habitatge a la comarca. L’últim cop que es va celebrar la fira Expohàbitat va ser l’any 2008. Amb l’edició d'enguany, doncs, l’Ajuntament de Calonge vol donar un impuls a tots aquells serveis que giren al voltant dels habitatges i les segones residències, amb més de 2.000 m² d’exposició i conferències.

1493116959DSC_0505.JPG

1493116960DSC_0555.JPG