Santa Coloma de Farners. S'inaugura l’Espai de Reflexió a la Casa de la Paraula de Santa Coloma de Farners

Aquesta és una iniciativa del Fòrum Arrels

L’Espai de reflexió consisteix en un mural permanent on es recullen les frases de sis colomencs. Fòrum Arrels, que des de fa temps fa un treball de recuperació de la memòria històrica de Santa Coloma de Farners, vol amb aquesta nova iniciativa posar en valor el treball dels colomencs i colomenques que amb discreció han forjat famílies i han deixat com a llegat la nostra ciutat.
L’Espai de Reflexió s’ha inaugurat amb frases de sis veïns i veïnes de Santa Coloma de Farners, però, cada any hi haurà una rotació de tres. Amb el pas del temps s’aconseguirà disposar d’un gran inventari de reflexions, que es podran consultar a la Casa de la Paraula.