Cassà de la Selva. Quatre escriptors cassanencs presentaran les seves novetats a la Diada de Sant Jordi de Cassà

Juan Carlos Larrén, Davinia Palacios, Linda Hadj i Cristina Mitjavila presentaran les seves novetats literàries.
Durant tot el dia de Sant Jordi hi ha programades diverses activitats i parades a la plaça de la Coma.
Coincidint amb el cap de setmana de la Diada de Sant Jordi, quatre escriptors cassanencs presentaran les seves novetats literàries. La Linda Hadj i la Cristina Mitjavila presentaran el dissabte 22 d'abril, a les 12 del migdia, a Can Trinxeria, el conte infantil Amira, un conte de prínceps i princeses que trenca els estereotips dels contes clàssics. Aquest conte es presentarà en el marc de la Llimonada de lletres, un espai que és la versió infantil del Vermut de lletres i que es pretén que es vagi consolidant a la programació cultural i estable del municipi. El mateix dissabte 22 d'abril, a les 18 h, en Juan Carlos Larrén presentarà el llibre Destino. La libertad a Can Trinxeria. El dia de Sant Jordi, el diumenge 23 d'abril, a les 17 h a l'auditori de la Sala Galà, la Davinia Palacios presentarà el seu primer llibre, Almas.
Un altre dels actes destacats del Sant Jordi a Cassà tindrà lloc el diumenge 23 d'abril, a les 11.30 h, a la Sala del Centre Recreatiu, Es tracta de Poemes del Món, una lectura de poemes amb acompanyament musical i altres disciplines artístiques a càrrec dels alumnes dels cursos de català, les parelles del Voluntariat per la Llengua i ciutadans de Cassà.
Durant tot el cap de setmana hi ha previstes diverses activitats al municipi al voltant de la Diada de Sant Jordi. Diumenge, la plaça de la Coma comptarà amb diverses parades de llibres, roses i productes típics de Sant Jordi i de la cultura catalana i hi ha programades diverses activitats infantils i familiars.
Podeu consultar tota la programació del Sant Jordi a Cassà al web actualitzat al moment per a dispositius mòbils de www.cassa.cat/santjordi.

1492687257Moments del Sant Jordi a Cassa del 2016..jpg
1492687257Moments del Sant Jordi a Cassa del 2016 2.jpg