Girona. Conveni de col·laboració entre la Universitat Catalana d’Estiu i l’Ajuntament de Girona

L’acord estableix dues beques de 300 € cadascuna per participar a la XLIV Universitat Catalana d’Estiu que tindrà lloc del 16 al 24 d’agost a Prada de Conflent.

La Universitat Catalana d’Estiu (UCE), que arriba enguany a la XLIV edició, ha establert un conveni amb l’Ajuntament de Girona per atorgar dues beques de 300 € cadascuna per als ciutadans i ciutadanes de Girona interessats a participar-hi.

La UCE, que se celebrarà del 16 al 23 d’agost a Prada de Conflent, a la Catalunya Nord, és un espai de llibertat i de trobada d’estudiants, professors, professionals, polítics i assistents en general d’arreu dels Països Catalans, que ofereix una activitat diària que comprèn des dels cursos i els seminaris –que tracten temes tan diversos com la tecnologia, les ciències de la natura, les socials o les humanitats– fins als actes públics (conferències, taules rodones, homenatges, tallers, actuacions musicals, projeccions de cinema, etc.).

Les persones interessades en l’atorgament d’aquestes beques cal que es posin en contacte directament amb la secretaria de la Universitat Catalana d’Estiu que es fa càrrec de la gestió. El programa i tota la informació complementaria de la Universitat Catalana d’Estiu es pot consultar al web www.uce.cat.