Banyoles. L’Ajuntament de Banyoles i 'la Caixa' signen un acord de patrocini de les proves de triatló de Banyoles d’aquest 2013

L’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, i el director general adjunt de CaixaBank, Jaume Giró, han firmat aquest divendres un acord de patrocini entre “la Caixa” i l’Ajuntament de Banyoles per donar suport a les competicions de triatló que tindran lloc a Banyoles durant aquest any 2013.

Banyoles s’ha posicionat en els darrers anys com a ciutat de referència en el triatló. La capital del Pla de l’Estany va acollir el dia 5 de maig la prova de la Copa d’Europa Prèmium de Triatló. A més, aquest 26 de maig serà el torn del Triatló “B”, el Triatló de relleus se celebrarà el 29 de juny i el Triatló de Catalunya el proper 7 de setembre.

Amb aquest patrocini “la Caixa” es converteix en el patrocinador principal de les proves de triatló a Banyoles d’aquest 2013.