Solsona. La consellera Neus Munté entrega el Premi FiraGran 2013 en l’àmbit Cívic i Social

El president del Consell Comarcal del Solsonès, Joan Solà i  l’alcalde de Solsona, David Rodríguez recolliren el guardó

El Saló de la Gent Gran de Catalunya de les Drassanes Reials de Barcelona, dins del marc de FIRAGRAN, va acollir ahir l’entrega dels premis que tenen com a objectiu reconèixer la trajectòria de persones grans actives de l’àmbit cultural, esportiu i professional i d’aquelles entitats i persones que treballen a favor de la gent gran dins de l’àmbit cívic i social.
La campanya de sensibilització pionera a Catalunya, “Tracta’m bé”,  impulsada pel Consell Comarcal del Solsonès i l’Ajuntament de Solsona ha estat premiada amb el PREMI FIRAGRAN 2013 en l’Àmbit Cívic i Social - Entitats per la seva reconeguda activitat en la prevenció dels maltractaments a la gent gran.
El president del Consell Comarcal del Solsonès, Joan Solà i l’alcalde de Solsona, David Rodríguez recolliren el guardó de mans de la consellera de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, Neus Munté. Durant el seu parlament, l’alcalde de Solsona manifestà que “és un orgull per Solsona i pel Solsonès haver impulsat aquesta iniciativa pionera a Catalunya”. Rodríguez va voler destacar que “ aquest premi pertany a l’equip de Serveis Socials per la creació i desenvolupament d’una campanya de sensibilització vers la violència que pateix la gent gran, malauradament un tema d’actualitat que s’ha de seguir afrontant”.
El jurat dels premis va estar format per diversos col•laboradors de FIRAGRAN: Departaments de Benestar Social i Família, Interior, Salut i Empresa i ocupació de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona,  Diputació de Barcelona, i els col•legis professionals.
Altres personalitats destacades del país i que han rebut un PREMI FIRAGRAN en altres edicions son: Miquel Martí i Pol, Eduard Punset, Anna Lizaran, Victòria dels Àngels, Baltasar Porcel, Josep M. Ballarín, Manel Raventós, Andrés Gimeno, Luis del Olmo o Pasqual Maragall, http://www.firagran.com/web/premis.html)