Calella. Calella prepara el Half-Challenge Campionat d’Europa d’Europa de Triatló

Tot esta a punt perquè aquest diumenge 2.000 triatletes prenguin la sortida en una nova edició del Half-Challenge Costa de Barcelona, que aquest any a més decidirà qui serà el campió d’Europa.

El fet que sigui Campionat d’Europa de Triatló farà que es compti amb la presencia de diverses seleccions nacionals que competeixen pel títol europeu. La prova també comptarà amb la participació del Campió Mundial de llarga distància de Triatló Chris McCormack, i Javier Gómez Noya, plata als jocs Olímpics de Londres i dues vegades Campió del Món de Triatló, que ha volgut debutar per primer cop en la mitja distància a Calella.
Aquesta edició del Half-Challenge presenta diverses novetats entre les que destaca el fet que la cursa en bicicleta sortirà, per primera vegada, de la comarca per endinsar-se al Vallès Oriental, fins a arribar al municipi de Montseny.
Una altre de les novetats que presenta la prova és el canvi d’ubicació del seu centre neuràlgic, que canvia la seva antiga situació, per la Platja Garbí a sota el far. I també destaca que la cursa a peu es correrà en gran part al llarg del Passeig de Manuel Puigvert.
La fira especialitzada de productes diversos relacionats amb el món del triatló (Expo Challenge) abandona el Passeig de Manuel Puigvert per traslladar-se a la Fàbrica Llobet-Guri (Sala amb columnes), on s’hi continuarà celebrant la tradicional “Pasta Party” el dissabte i l’entrega de premis el diumenge a les 19.30 h.

Programació