Solsona. L’Orquestra Solsona 70 ofereix demà un concert solidari

Els diners que es recaptin es destinaran al Fons d’Emergència Social

L’Orquestra Solsona 70 torna a pujar a l’escenari demà. La formació que tants balls havia amenitzat durant els anys 90 actuarà de nou. En principi, es tracta d’una actuació puntual, que va sorgir arran del retrobament per l’homenatge al Joan de la Rossa, el seu fundador. El retorn serà per una causa solidària, recaptar diners pel Fons d’Emergència Social de Solsona, que atén les famílies de la ciutat amb dificultats per fer front al pagament de les necessitats bàsiques. El preu de l’entrada pel concert solidari de demà és de 5 euros. La Solsona 70 es podrà veure a la sala Xelsa a partir de les 11 de la nit.

La regidora d’Acció Social, Maria Tripiana, insta la ciutadania a assistir a aquest acte tant pel que suposa “tornar a veure la Solsona 70 als escenaris com per col•laborar al Fons d’Emergència Social”. El Fons d’Emergència Social ha atès des de principi d’any una seixantena de famílies, amb un total de 208 persones. En tot l’any passat es van beneficiar d’aquest servei 86 famílies formades per 306 persones.