Girona. L’Ajuntament cedeix la gestió del Local Eugenial de Can Ninetes a la Mancomunitat de Sta. Eugènia i Can Gibert

Ahir a la tarda l’alcalde de Girona va fer entrega de les claus del local al president de l’Associació de Veïns de Santa Eugènia de Ter.

Amb l’entrega simbòlica de les claus del Local Eugenial annex a Can Ninetes, ahir es va fer efectiva la cessió de la gestió d’aquest espai per part de l’Ajuntament de Girona a la Mancomunitat de Sta. Eugènia i Can Gibert. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i el president de l’Associació de Veïns de Santa Eugènia de Ter, Ramon Macaya, varen firmar el conveni que regula aquesta cessió i que permetrà a l’associació desenvolupar les seves activitats de caire cultural, comunitari i social.
L’acord estableix que la cessió serà efectiva des d’ahir i fins al 30 d’abril del 2014 i alhora es crearà una comissió paritària, que es reunirà com a mínim dos cops a l’any per avaluar l’activitat desenvolupada per la Mancomunitat i elaborar propostes de millora.
Cogestió del Centre Cívic Santa Eugènia
El 20 d’abril de l’any passat, l’Ajuntament de Girona també va firmar amb la Mancomunitat de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla un conveni que establia la cogestió del Centre Cívic de Santa Eugènia fins al 30 d'abril de 2014. A la trobada d’ahir de l’alcalde amb el president de l’associació es va aprofitar per incloure dins del mateix conveni alguns elements nous com: la cessió de l’espai del centre cívic a entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats, la possibilitat que els serveis municipals treballin al centre durant l’horari cedit a la Mancomunitat i el compromís d’aquesta de presentar cada juny una memòria anual d’activitats.