Salt. Vint-i-dos joves del Programa Joves per l’Ocupació de Salt han visitat el Celler de Can Roca

●  Els joves d’entre 16 i 25 anys es formen com auxiliars de cambrers
●  El programa és subvencionat pel SOC i el Fons Social Europeu

Vint-i-dos joves d’entre 16 i 25 anys que es formen com Auxiliars de cambrers/es en el Programa Joves per l’Ocupació de Salt, que gestiona l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Salt, van visitar ahir durant aproximadament dues hores el millor restaurant del món: El Celler de Can Roca.
La visita, concertada pel Casal dels Infants, que és la entitat subcontractada per a la realització de la formació professionalitzadora, te la voluntat d’incidir en la formació dels joves especialment pel que fa a conèixer realment les tasques a desenvolupar pels cambrers en el millor restaurant del món, els requeriments del lloc de treball, els aspectes que es valoren durant el procés de selecció i contractació, i escoltar  de les experiències, consells i recomanacions dels germans Roca respecte al sector de l'hostaleria.
El Programa Joves per l'ocupació, mòdul formatiu: Ajudant de Cambrer/a està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu, i gestionat per l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Salt,d’acord amb l’ Ordre EMO/293/2012, de 25 de setembre, que regula el Programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya.