Fornells de la Selva. L'Ajuntament de Fornells de la Selva pavimenta els accessos de la zona escolar i al centre cultural la Sitja

Lobjectiu de l'actuació és evitar el fangueig que s'hi feia quan plovia

L'Ajuntament ha aprofitat la paralització de les activitat escolar i cultural durant aquest mes d'agost per ordenar i pavimentar els accessos d'aquesta zona. Les obres, que finalitzaran aquest mateix mes, s'estan duent a terme amb l'objectiu d'evitar les basses d'aigua i el fangueig que s'hi feia, fins ara, quan plovia.

L'alcaldesa en funcions, Ester Rafel, que s'encarrega a diari de supervisar i comprovar que les obres evolucionen segons la planificació prevista, ha manifestat que l'Ajuntament tenia “molt clar” que aquest era una obra “necessària” i que ja estava previst dins les actuacions de l'exercici 2012.

“Aprofitant el mes d'agost que es redueix l'activitat escolar i cultural en aquesta zona, des de l''ajuntament hem procedit a millorar l'accés a aquestes zones que en període escolar són molt transitades”, ha declarat l'Ester Rafel.

D'una banda s'ha pavimentat, a dins l'escola, tot l'accés a les aules d’educació infantil de l'escola passant per la porta d’entrada dels mestres i fins l'accés als dos mòduls. I, de l'altre, també s'està pavimentant el camí d'accés des de la Sitja fins a l'escola perquè, tal i com ha afegit l'alcaldessa en funcions, “sabem que és un dels més utilitzats per pares, mares, nens i nenes durant el període escolar”.

A banda de la pavimentació dels accessos, les obres també contemplen dins del pati de primària de l’escola la instal·lació d'una font d'aigua i un nou banc.