Llagostera. Llagostera obté el segell Infoparticipa amb el 100% de compliment dels indicadors

És la quarta vegada que Llagostera rep aquest reconeixement per la qualitat de la informació pública que s'ofereix des de www.llagostera.cat

A Girona només hi ha 2 ajuntaments amb el 100% de compliment

L'Ajuntament de Llagostera rebrà el segell Infoparticipa amb el 100% de compliment dels 52 indicadors que avaluen la qualitat de la informació que es publica des del web municipal www.llagostera.cat.

A la demarcació de Girona només els Ajuntaments de Llagostera i Cassà de la Selva compleixen amb el 100% dels indicadors avaluats per pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L'acte de lliurament tindrà lloc el proper dimecres 19 d'abril a les 16,30h a la Sala d'Actes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Quart segell consecutiu per Llagostera

Amb aquest, és la quarta vegada consecutiva que l'Ajuntament de Llagostera rep el segell Infoparticipa. La primera vegada ho va fer amb un 80,49 % de compliment dels indicadors, la segona amb un 92,68 %, la tercera i la quarta amb un 100%.

Sobre el segell Infoparticipa

El Segell InfoParticipa a la qualitat i la transparència de la comunicació pública local és una certificació que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a partir de les avaluacions que realitza el Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la UAB (LPCCP) als webs municipals que publiquen una informació que facilita que qualsevol ciutadana o ciutadà tingui coneixement sobre qui són els representants polítics del seu municipi, com gestionen els recursos col·lectius i quines formes de participació posen al seu abast. Es tracta d'una marca de qualitat que doni garanties de confiança i credibilitat a les ciutadanes i els ciutadans, i un incentiu pels responsables polítics i tècnics.

Podeu consultar les dades de tots els ajuntaments des de http://www.mapainfoparticipa.com/index/mapa/

1491476736Captura de pantalla 2017-04-06 a les 12.33.39.png