Platja d'Aro. La regidoria de benestar social de Platja d'Aro programa el taller gratuït 'Pensar bé per estar bé' del 22 de maig al 25 de juny

La regidoria de benestar social i el Servei d’Igualtat i Atenció a les Dones de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb la col•laboració del Consell Comarcal del Baix Empordà i l’Institut Català de les Dones, han programat el taller Pensar bé per estar bé. Una proposta de reflexió per arribar a experimentar el benestar amb una revisió cap a la positivitat del pensament. Les sessions seran el 22 i 28 de maig i 4, 11, 18 i 25 de juny al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro (10-12 h). La participació és gratuïta, però cal fer-ne inscripció prèvia abans del 17 de maig a la secretaria del Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro.

En el taller, amb una durada de dotze hores, es treballaran les estratègies i tècniques que permetin als participants reflexionar, actuar i sentir tot revisant pensaments i creences per experimentar com pensant bé, hom es pot sentir bé. Les sessions aniran a càrrec de Neus Gómez, educadora del SIAD de Platja d’Aro (Centre Cívic Vicenç Bou T 972 818 347 Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ).

El Servei d’Igualtat i Atenció a les Dones (SIAD) de Castell–Platja d’Aro, té com a objectiu potenciar la igualtat entre totes les dones i homes del municipi, així com donar atenció, informació i orientació en tots aquells temes d’interès per a les dones i assessorament a les entitats de dones del municipi sobre ajuts, subvencions i recursos. També participa en les celebracions del Dia de les Dones i del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Aquest conjunt de serveis i activitats s’emmarquen en el projecte de desenvolupament de polítiques actives que realitza el municipi per  fomentar la igualtat efectiva de drets i oportunitats entre homes i dones.