Cassà de la Selva. De l'1 al 8 d'abril la música s'apodera de Cassà de la Selva

Des d'aquest dissabte 1 i fins al dissabte 8 d'abril tindrà lloc la 12a Setmana de la Música de Cassà amb concerts, tallers, audicions i espectacles.
Josep Ferrer, regidor de Cultura: 'Partim de la base de la formació dels músics però l'objetiu de la Setmana de la Música és anar més enllà i organitzar activitats que donin visibilitat a la música que es viu intensament a Cassà.'
De l'1 al 8 d'abril tindrà lloc la 12a Setmana de la Música a Cassà de la Selva amb una vintena d'actes oberts a tothom. L'objectiu d'aquest cicle, que ja fa més d'una dècada que s'organitza des del Centre Cultural Sala Galà, és apropar la música a tota la ciutadania, des dels alumnes de l'Escola de Música Pere Mercader fins a qualsevol ciutadà que vulgui gaudir o participar a algun dels concerts, tallers, audicions o espectacles.
Un dels principals reclams de la Setmana de la Música seran els concerts i les audicions, entre els quals destaca l'espectacle musical Kaixes per a nens i nenes de 0 a 6 anys; el Desi Hot Quintet que mescla pop, soul, funk i jazz; La vaca que canta, un espectacle musical infantil adreçat als alumnes dels centres educatius de Cassà; el concert de la Cobla del Conservatori de Girona; el Show de canciones improvisadas, un concert de cançons improvisades amb molt d'humor i dos showmans, o l'actuació de la Big Band de l'Escola Municipal de Música de Vidreres. A més, i com es fa des de la primera edició de la Setmana de la Música, cada dia de dilluns a divendres a les 7 de la tarda tindran lloc les audicions de tots els alumnes d'instrument de l'Escola de Música Pere Mercader de Cassà de la Selva.
Amb l'objectiu d'apropar la música a tota la població, també s'han programat diversos tallers. Demà dissabte 1 d'abril tindrà lloc un taller de música per a infants de 0 a 3 anys i les seves famílies; el dilluns 3 d'abril hi ha previst un taller de respiració i relaxació per a músics; el dimecres 5 d'abril hi haurà un taller de beatbox adreçat a joves d'entre 12 a 18 anys a càrrec del beatboxer Moug (Marc Ortin); finalment, el divendres 7 d'abril tindrà lloc una audició taller que consistirà en un concert comentat per explicar la composició de l'orquestra i la funció de cada instrument a càrrec de la secció d'inicis de la Jove Orquestra de Cassà, que enguany celebren el seu 20è aniversari.
Referent a l'evolució de la setmana de la música, el regidor de Cultura, Josep Ferrer, explica que 'partim de la base de la formació dels músics però l'objetiu de la setmana de la múisca és anar més enllà i organitzar activitats que donin visibilitat a la música que es viu intensament a Cassà'. Ferrer destaca la nova proposta comunicativa que s'ha fet enguany amb una imatge corporativa renovada i el repartiment casa per casa dels fullets amb la programació complerta.
Podeu consultar tots els actes previstos a la 12a Setmana de la Música de Cassà a www.cassa.cat/setmanadelamusica
Imatges adjuntes: Un dels tallers de la 11a Setmana de la Música.

1490977608Un dels tallers de la 11a Setmana de la Musica.jpg