Llagostera. Tot a punt per a la ‘Cuina de Festa Major’ de Llagostera

Del 17 a 26 de maig s’ofereixen menús que van dels 22 als 75 euros
El restaurant Els Tinars s’incorpora a l’Associació de Restaurants de Llagostera

Croquetes de pernil de Jabugo amb crema de formatge, Caldereta  de  solraigs  i  llagostins amb tàperes  i  perfum  de canyella, Amanida de formatge de cabra amb compota de poma i oli de fruits secs, Raviolis de patata i gamba de Palamós amb vinagreta de fruits secs, Musclos amb vermut de Can Ramiro, Canelons de confit d’ànec amb pera i Cua de bou a la cassola amb rovellons són alguns dels plats que es poden trobar als menús de La Cuina de Festa Major organitzada per l’Associació de  Restaurants i l’Ajuntament de Llagostera.
La campanya gastronòmica començarà el divendres dia 17 de maig i s’allargarà fins al 26 de maig.
La campanya gastronòmica La Cuina de Festa Major és una de les 4 campanyes que anualment s’organitzen durant l’any a Llagostera.
Com a novetat enguany s’incorpora a les campanyes gastronòmiques i a l’Associació de Restuarants de Llagostera el restuarant Els Tinars, establiment amb una estrella Michelin.
En total hi participen 7 restaurants: El Carril, Can Cassoles, Ca la Maria, Can Panedes, Cal Degollat, Ca l’Artau i Els Tinars.
Els preus dels menús oscil•len dels 22 als 75 euros.
Llagostera destaca per la seva amplia tradició i oferta gastronòmica. Durant l’any s’organitzen 4 campanyes gastronòmiques: La Cuina dels Manaies (Setmana Santa), La Cuina de Festa Major, La Cuina del Batre (Juliol) i la Cuina del Bolet (Octubre).

Menús