Tossa de Mar. Èxit de la 5ª Mitja Marató de Tossa

Es va celebrar diumenge amb 922 participants, dels quals 794 van acabar el recorregut

Ahir diumenge va tenir lloc la 5ª edició de la Mitja Marató i 10 kms. de Tossa, el Run Festival de la Costa Brava que, un any més, es consolida dins el calendari de curses en ruta de Catalunya amb més de 900 corredors, concretament 922, dels quals 794 van acabar el recorregut. El guanyador de la Mitja Marató va ser Eudald Nieto Vinardell (A.A. Palamós), amb un temps de 01:17:35; i el guanyador dels 10 kms. va ser Raul Peñas Juarez (CE Sants Tropical), amb un temps de 00:36:32.

És gairebé impossible classificar la Mitja Marató de Tossa, ja que no és realment una cursa de muntanya, encara que presenta uns 500 metres de desnivell positiu acumulat; tampoc és una mitja tradicional pel perfil del seu recorregut, encara que es desenvolupi totalment en asfalt. Potser la prova sigui simplement “incomparable”, com així afirmen els organitzadors de l’esdeveniment, ja que el marc i l’entorn que l’envolta la fan especial.

La prova destaca per les bondats d’un recorregut excepcional vorejant el mar mediterrani, els serveis al participant i un ambient familiar i popular que aporten tots els ingredients per gaudir d’un dia d’esport, sol i platja a Tossa.

El regidor d’Esports, Ignasi Sallés, afirma que “la prova ha estat un èxit rotund, i a més aquest any el nombre de corredors locals ha augmentat, i aixó és una gran satisfacció per tot el municipi”.
Per a més informació i resultats: www.tossaesportiva.com