Lloret de Mar. 'Incerta Glòria' també a Lloret

La pel·lícula es projectarà els dies 27 i 28 de març a través de l’Associació Espai Setè Art al Teatre Municipal

L'esperada adaptació al cinema del llibre de Joan Sales, 'Incerta Glòria', dirigida per Agustí Villaronga, estrenada el passat 17 de març, arriba també el proper dilluns 27 i dimarts 28 de març al Teatre de Lloret. L’aclamada pel·lícula es podrà veure a Lloret de la mà de l’Associació Espai Setè Art responsable del cinema comercial a l’equipament lloretenc.

‘Incerta Glòria’, amb guió del mateix Villaronga i de Coral Cruz i produït per Isona Passola, té com a actors protagonistes Marcel Borràs, Núria Prims, Oriol Pla i Bruna Cusí. Se situa al Front d'Aragó l'any 1937. Lluís (Marcel Borràs), un jove oficial republicà destinat a un lloc temporalment inactiu, coneix una enigmàtica vídua de la qual s'enamora, la Carlana (Núria Prims), que aconsegueix enganyar-lo perquè falsifiqui un document que la converteix en la senyora de la comarca. El millor amic del Lluís, el Soleràs (Oriol Pla), un oficial degradat, descobreix el frau i, a canvi de no delatar-lo, li exigeix que allunyi dels bombardejos de Barcelona el seu fill i la seva dona, de qui ell està secretament enamorat. Quan la Trini (Bruna Cusí) arriba al poble no triga a descobrir la traïció del Lluís i s'estableix entre ells dos un estat de guerra.

Villaronga ha tornat a comptar amb la producció d'Isona Passola, el mateix equip de l'exitosa 'Pa negre'. 'Incerta Glòria' és una producció de Massa d'Or, amb coproducció de Televisió de Catalunya i la participació de TVE i Movistar +. A més, el film té el suport de la Generalitat, el Ministeri de Cultura, el govern d'Aragón, la Diputació de Saragossa, la Diputació d'Osca, la Diputació de Terol i Tu Huesca, a més de la col·laboració de la productora aragonesa de Gaizka Urresti.

A Lloret ‘Incerta Glòria’ es projectarà els propers 27 i 28 de març a les 21.00 h.

Fitxer adjunt: 1490372951NDP_IncertaGloria.pdf