Girona. Els grups Pablo Guirao trio, Born 54 i Hard Buds són els finalistes del Concurs Intro 2012

Després de 4 nits de concerts en directe, el jurat del Concurs Intro 2012 ha escollit 3 finalistes que passaran a la següent fase del concurs

Els grups Pablo Guirao trio, de Roses, i Born 54 i Hard Buds, de Girona, són els escollits per realitzar l’stage a la Mirona de Salt, abans d’arribar a la gran final de Fires. L’estada consisteix en 3 dies de formació tècnica aprofitant la infraestructura de la sala de concerts de Salt amb la col·laboració de La Casa de la Música. Aquesta deixa a disposició dels grups (3 dies per a cada un d’ells) l’escenari gran amb l’equip necessari i organitza, conjuntament amb el Concurs Intro, una sèrie de formacions tècniques per tal de preparar el concert de la final que tindrà lloc a l’escenari de Fires de Sant Narcís, a La Copa el 28 d’octubre.

Aquesta formació vol ajudar els grups a millorar aspectes del directe com la part tècnica, la posada en escena o la sonoritat i altres aspectes per complir un dels objectius del concurs: formar i ajudar a la professionalització dels grups de les comarques gironines. Enguany, el concurs ha continuat tenint una bona acollida amb 31 grups participants d’arreu de les comarques gironines.

Cal destacar el bon funcionament dels concerts que es van celebrar a La Bombolla, la sala petita de La Mirona, els dies 6, 13, 20 i 21 de juliol. Al setembre segueixen les activitats formatives del Concurs Intro 2012 obertes a tothom i que es realitzen, majoritàriament, a La Marfà.

Consulteu l’agenda al web: http://www.girona.cat/concursintro/cat/agenda.php

Més informació a: www.girona.cat/concursintro

Born 54