Girona. Girona promou la Setmana de la Salut 2017

L’activitat està impulsada pel grup de treball Hàbits Saludables del Programa Integrant Accions de Girona Est

Sota el lema “Em moc, em moc, i menjo de tot”, els centres educatius, els serveis de salut, les entitats, i els serveis socials de Girona Est han organitzat durant aquesta setmana la Setmana de la Salut. La iniciativa és una acció impulsada pel grup de treball Hàbits Saludables del Programa Integrant Accions, format per mestres; professionals del treball i l’educació social; membres d’entitats, i agents de salut, que treballen per a la promoció dels bons hàbits de salut.

Enguany, l’objectiu ha sigut sensibilitzar sobre la importància de l’activitat física i l’alimentació sana. Per aquest motiu, el pati del Centre Cívic Onyar, el camp de futbol municipal de Vila-roja i el pavelló d’esports de Vila-roja han acollit durant tota setmana caminades teatralitzades amb fruita i esmorzars i berenars saludables, gimcanes, i activitats físiques, adreçades a infants i joves de les escoles de la zona.

Les activitats han finalitzat avui al matí amb una caminada teatralitzada i un esmorzar saludable adreçats a alumnes de P4 i P5 al barri de Font de la Pólvora.