Banyoles. Els museus de Banyoles faran casal aquest estiu per primera vegada

Després de l’èxit d’assistència i satisfacció de les darreres propostes d’activitats adreçades a famílies realitzades als museus de Banyoles, els Serveis Educatius del Museu Darder de Banyoles, gestionats per l’empresa Arqueolític, s’han animat a preparar activitats per al proper mes de juliol.

Els nens i nenes de primària es podran apuntar a un casal d’estiu ple d’activitats i descobertes relacionades amb la història, la natura i l’arqueologia: tallers, jocs, excursions, gimcanes, experiments... Es farà de l’1 al 26 de juliol, amb opció de setmanes aïllades, amb el Museu Darder com a punt de trobada. L’horari serà de 9 del matí a 1 del migdia i el preu serà de 45€ per setmana.

Els nois i noies d’ESO (de 12 a 16 anys) podran tenir el privilegi de coincidir amb l’equip d’arqueòlegs del jaciment de la Draga, on aprendran les tasques, la metodologia i les eines que utilitzen els arqueòlegs, excavant un jaciment prehistòric simulat i fent tallers de temàtica arqueològica. Aquesta activitat es farà amb el mateix horari i preu que el Casal, només dels dies 1 a 5 de juliol, al Parc neolític de la Draga.

Ja es pot demanar informació i fer les inscripcions trucant al 972 57 64 99 o bé enviant un correu a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Aquesta aposta dels Serveis Educatius dels museus de Banyoles i dels mateixos museus, se suma a la resta d’iniciatives que d’uns anys ençà es proposen des dels museus per apropar el coneixement del patrimoni natural i cultural del nostre entorn més immediat als ciutadans del Pla de l’Estany.