Tossa de Mar. Els nens i nenes de Tossa poden triar quin nou parc infantil volen

• L’Ajuntament canvia el parc infantil de la Plaça de la Concòrdia i vol comptar amb l’opinió dels usuaris per escollir entre les propostes presentades
• Les diferents opcions es podran veure a la biblioteca municipal fins el divendres 17 de maig, dia que es farà una gran festa infantil a la plaça per escollir la proposta guanyadora

L’Ajuntament ha organitzat pel divendres 17 de maig una gran festa infantil a la Plaça de la Concòrdia perquè els nens i nenes de Tossa puguin triar com ha de ser el futur parc infantil d’aquesta plaça.
I és que l’Ajuntament, en acord de Junta de Govern Local, va aprovar fa dies el plec de clàusules per a adjudicar el subministrament i muntatge d’uns nous jocs infantils a la plaça. Un dels trets significatius de l’adjudicació era que, a banda de les propostes tècniques i econòmiques, les empreses havien d’entregar també un plafó de cartró ploma amb una rèplica exacta dels jocs a instal•lar. Això ja s’ha fet, i ara aquests plafons s'exposaran a la biblioteca municipal del 14 al 17 de maig per tal que els nens i nenes de Tossa puguin veure totes les propostes i votar el dia 17 de maig –de 16:30h. a 18:30h- en la festa de la plaça, en la que hi haurà berenar i actuació del grup Krustó i Piruleta.
Les votacions es tindran en compte en la Mesa de Contractació, en una acció més de participació ciutadana de l’equip de govern de TU i PSC. L’obra tindrà un cost d’uns 50.000 euros i estarà acabada en un termini de tres mesos.