Solsona. El Síndic de Greuges atendrà dimarts les queixes dels solsonins

Cal concertar cita prèvia per entrevistar-s’hi

L’oficina del Síndic de Greuges es traslladarà dimarts a Solsona per atendre les persones que vulguin fer consultes o presentar queixes contra una actuació de l’Administració pública i també contra les empreses que presten serveis d’interès general (llum, aigua, gas, etc.). Qui vulgui rebre atenció personalitzada de l’equip del Síndic, cal que concerti entrevista prèviament trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o bé enviant un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . El Síndic de Greuges atendrà la ciutadania al Casal de Cultura i Joventut (passeig Pare Claret, 24). La darrera visita de l’oficina del Síndic de Greuges a Solsona va ser el 2011, quan va atendre 14 persones o col•lectius.

Imatge: Imatge d’arxiu de l’última visita del Síndic a Solsona (Ajuntament de Solsona)