Figueres. El Govern obre una nova línia d’ajuts especials per valor de 40.000 euros

Estan destinats a esportistes d’alt nivell, a projectes d’interès i a entitats de Figueres

El Govern municipal ha obert una nova línia especial d’ajuts destinada, aquesta vegada, a entitats i a esportistes d’alt nivell, respectivament. En concret es tracta de tres convocatòries que, per un valor total de 40.000 euros, es poden demanar des d’aquesta mateixa setmana.

A les beques per als esportistes de la ciutat que participin en competicions o activitats esportives d’alt nivell s’hi ha destinat un total de 10.000 euros; als projectes i activitats pública i interès social la quantitat és de 15.000 euros; mentre que s’han reservat 15.000 euros més per a subvencions adreçades a entitats culturals, educatives, juvenils, esportives, socials i veïnals que desenvolupin projectes, activitats i/o serveis estables d'utilitat pública i d'interès.

Totes les persones i entitats interessades en accedir a algun dels ajuts poden consultar tota la informació al següent enllaç: