Platja d'Aro. Cinquena edició del carnet jove municipal amb descomptes i avantatges a una seixantena establiments per a noies i nois de 15 a 29 anys

S’ofereixen descomptes del 5 al 50%, serveis 2x1, promocions, regals i ofertes especials

La regidoria de joventut de l’Ajuntament de Castell–Platja d’Aro impulsa la cinquena edició del Carnet Jove Municipal, adreçat a noies i nois de 15 a 29 de la població, amb el que poden aconseguir descomptes d’un 5 a un 50%, ofertes de 2x1, i obsequis en una seixantena locals i comerços de moda i complements, esports, lleure, tecnologia, decoració, formació, imatge personal, bricolatge i mecènica, salut, i alimentació del municipi. Tota la informació i el catàleg complert d’ofertes i establiments adherits per aquest 2013 és on line, mitjançant la web (http://joventut.platjadaro.com) i facebook (facebook.com/pijplatjadaro) de l’Àrea de joventut. Per obtenir-lo cal adreçar-se personalment al Punt d’Informació Juvenil de Platja d’Aro (Palau d’Esports i Congressos, de dilluns a divendres 10-13 h i 16-20 h).

Tots els joves empadronats han rebut durant els primers mesos de l’any una carta informativa on se’ls explicava els serveis i activitats que ofereix l’Àrea de joventut municipal, així com dels nous avantatges del Carnet Jove Municipal, com aconseguir-lo, i a on trobar tot el conjunt d’ofertes i serveis. Enguany el nombre d’establiments participants ha augmentat un 14% gràcies a la col·laboració i implicació de l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró. La campanya, subvencionada per la Secretaria General de Joventut de la Generalitat, té la voluntat d’afavorir el col·lectiu juvenil, que representa gairebé el 17% de la població del municipi.

L’oferta es divideix en deu grups amb diversos establiments adherits a cada àmbit: alimentació (4), bricolatge i mecànica (4), decoració (3), esports (7), formació (2), imatge personal (8), moda i complements (10), multimèdia (6), oci (5) i salut (8). Així, per exemple, gràcies al Carnet Jove Municipal es pot aconseguir una oferta de 2x1 en pizzes a domicili, 15% de descompte en revisions periòdiques de vehicles, 20% de descompte en mobiliari, articles de decoració i tendals, 50% de descompte en partides de minigolf, 10% de descompte en els cursos d'anglès, 20% de descompte en serveis de perruqueria, fins a un 15% de descompte en rellotges i articles de joieria, ampliacions fotogràfiques gratuïtes, 2x1 en partides de bowling, o 10% de descompte en massatges d'esquena.